BEL ONS NU
+31 6 20 50 69 02

Cart0Item(s)

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Product was successfully added to your shopping cart.

Betaling & Verzending

Betaling en verzending
 

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Als u een aankoop bij TeLePlus hebt gedaan en uw bestelling wilt annuleren, kunt u het beste contact opnemen met uw verkoper om hen te laten weten. Bestellingen kunnen alleen worden geannuleerd voorafgaand aan verzending.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, wanneer uw bestelling wordt verzonden, ontvangt u van ons een trackingnummer.

 
Hoe betaal ik mijn bestelling?
Aanvaardbare betaalmethoden zijn Wire Transfers, iDEAL, Bancontact, Bitcoin, Mistercash

Bij het plaatsen van uw bestelling bevestigt uw verkoper de vereiste betaalmethode voor uw bestelling.

 
Hoe werkt verzending?
Verzendgegevens worden gecontroleerd wanneer uw bestelling wordt geplaatst.

Wanneer u een bestelling maakt, ziet u bij de afrekenen de vrachtopties

Als u uw bestelling vanuit ons magazijn wilt afhalen, kunt u de afhaaldetails met uw verkoopmedewerker coördineren bij het plaatsen van uw bestelling.

 

Verkoopt u buiten de EU?
Ja! Wij verzenden internationaal.